Ogled kulturnih in zgodovinskih znamenitosti v okolici šole

Karmen Smrdu Žnidaršič, organizatorka kulturnih dejavnosti • sep. 05, 2023

Obvestilo in navodilo dijakom 1. letnikov SSKŠ

V okviru obveznih interesnih dejavnosti si boste dijaki prvih letnikov SSKŠ ogledali kulturne in zgodovinske znamenitosti v okolici šole. Na ogled znamenitosti boste odšli po končanem pouku. Zbirno mesto bo na notranjem šolskem dvorišču. Ogled znamenitosti bo vodil prof. Roman Kralj. Spremljevalna profesorica: Karmen Smrdu Žnidaršič.

Dijak, ki se dejavnosti ne bo udeležil, jo bo moral nadomestiti naknadno v organizaciji šole.

Razpored po skupinah:

Oddelek S1Č - sreda, 6. 9. 2023, začetek ogleda ob 12.55 (7. šolska ura).

Oddelek K1A - četrtek, 14. 9. 2023, začetek ogleda ob 13.40 (8. šolska ura).

Oddelek S1C - ponedeljek, 18. 9. 2023, začetek ogleda ob 12.55 (7. šolska ura).

Oddelek K1B - četrtek, 21. 9. 2023, začetek ogleda ob 13.40 (8. šolska ura).

Oddelek S1D - ponedeljek, 25. 9. 2023, začetek ogleda ob 12.55 (7. ura).

Oddelek TV1A - petek, 29. 9. 2023, začetek ogleda ob 12.05 (6. šolska ura).

Oddelek S1A – petek, 6. 10. 2023, začetek ogleda ob 12.05 (6. šolska ura).

V primeru slabega vremena, bo ogled prestavljen na drug termin.

Pravila obnašanja so enaka kot pri pouku. Vsakršno kršenje le-teh bo kaznovano v skladu s pravilnikom. Zaradi nemotenega ogleda dejavnosti je prepovedana uporaba mobitelov.

Deli:

Novice iz Srednje strojne in kemijske šole Ljubljana

By Urša Žen, prof. 17 May, 2024
Dijaki naše šole so se v torek, 14.5. 2024 , udeležili področnega posamičnega prvenstva srednjih šol Ljubljane v atletiki. Alen Zupanc, S3.c, je tekmoval v metu krogle in med ljubljanskimi srednješolci zasedel odlično drugo mesto. Brin Zupan, S3.c in Philip Yazbeck Lavrič Pregelj, S3.b sta tekla na 2000m, kjer je Philip tudi zmagal. Čestitamo za odlične rezultate.
By Darja Lučić, ravnateljica 17 May, 2024
V petek, 26.4.2024, smo se dijaki Srednje šole za strojništvo, kemijo in varovanje odpravili na strokovno ekskurzijo na Škotsko. V soboto zjutraj smo leteli z Dunaja, v dopoldanskih urah pa smo prispeli v Edinburg. Na letališču nas je pričakal avtobus, ki nas je odpeljal proti Invernessu, ki je glavno mesto Škotskega Višavja. Ko smo prispeli, smo si ogledali muzej o zgodovini, umetnosti in dediščini Višavja. Naslednji dan smo se z avtobusom popeljali po Škotskem Višavju. Ogledali smo si Loch Ness z znamenitim gradom Urquhart, ustavili smo se v Glencoe-u, kjer smo občudovali prelepo škotsko naravo. Pozno popoldne smo prispeli v Glasgow, kjer smo preživeli dobro uro, proti večeru pa smo se odpravili nazaj v Edinburg, kjer smo prenočili. Tretji dan smo si najprej ogledali Škotski nacionalni muzej, nato smo si ogledali tako imenovane Edinburške »vaults«, ki so nekakšne sobane znotraj Južnega mostu. Za konec dneva smo si ogledali še camero obscuro, s katero se vidi celo mesto. Zadnji dan pa smo se povzpeli na Calton Hill, grič nad Edinburgom, kjer je spomenik vsem padlim med Napoleonovimi vojnami. Nato smo odšli do hotela, spakirali in se odpravili v New Lanark, kjer smo preživeli čas do večernega leta. 1.5.2025, v zgodnjih jutranjih urah smo se polni lepih vtisov vrnili v Ljubljano. Justin Repinc, S4C Takole smo uživali:
By Darja Lučić, ravnateljica 16 May, 2024
Obvestilo dijakom 4. letnikov Podelitev letnih spričeval in obvestil o uspehu bo v sredo, 22.5.2024 , po naslednjem razporedu